چرا همکاری با دانالاین ؟

داشتن شغل امروز یکی از محرکه های هر جامعه ای است. هر فردی برای پیشرفت در زندگی و هدف گذاری برای دستیابی به آنها نیازمند درآمدی درست و اصولی می باشد.

بسیاری از ما علاقمند هستیم تا از دانش و اطلاعات علمی خود کسب درآمد کرده و در واقع برای خودمان کار کنیم ، اما انجام این عمل شاید چالش ها و نیازهای اولیه ای را برای راه اندازی بخواهد که در توان ما نباشد.

هزینه هایی مانند دفتر، پرسنل، تجهیزات و ابزار اداری و موارد بسیار دیگر شاید کار سختی باشد یا حداقل برای ما جنبه یک سرمایه گذاری ریسک پذیر داشته باشد یا اینکه اگر هم این شرایط را ایجاد کنیم نتوانیم آنطور که باید برای آن بازاریابی کنیم.

البته در برخی موارد ما شغل خود را به عنوان مدرس، استاد و مشاغل آموزشی مختلف داریم. اما تمایل به کسب درآمد دیگر و یا شغلی کم دردسر که در کنار یک درآمد معقول خیلی اختلال در شغل اصلی مان وارد نکند باشیم.

همه این موارد دلایل بسیار خوبی هستند تا شما در یک زیر ساخت مناسب با جامعه مناسبی از مخاطبین در بستر پلتفرم آموزشی دانالاین بتوانید کسب درآمد کنید.

در دانالاین شما می توانید از دانش خود کسب درآمد کنید. برای این منظور کافی است در یکی از رشته هایی که در زمینه کودک و نوجوان است با دانالاین از طریق تولید محتوا همکاری کنید. دانالاین بستری است که آموزش های متنوع را در زمینه آموزش های کودکان و نوجوانان فراهم می کند.

درواقع برای شما درصورتیکه در زمینه های مختلف آموزشی فعال هستید محدودیتی در نحوه کسب درآمد وجود نخواهد داشت. کافی است با مسئولین ما در بخش پشتیبانی ارتباط گرفته و اطلاعات بیشتر در این زمینه را بدست آورید.

برای این کار نام و نام خانوادگی، زمینه آموزشی که در آن تخصص تولید محتوای صوتی، ویدئویی یا متنی را دارید از طریق راههای ارتباطی زیر برای ما ارسال نمایید.