چرا اخذ نمایندگی آموزشی دانالاین؟

آموزش بخش جداناپذیر جوامع بشری است که هموراه در توسعه و رشد ملل مختلف تاثیر مستقیم دارد. تربیت و آموزش مهارت‌های لازم افراد مختلف نیاز هر جامعه‌ای است تا در آینده با تکیه بر دانش بومی تاثیرگذاری و نقش تعیین کننده‌ای در روابط بین الملل ایجاد کند. دریافت نمایندگی آموزشی یا اخذ نمایندگی موسسات آموزشی یکی از بهترین راهکارها بوده تا در چهارچوب یک برنامه آموزشی منظم و یکپارچه بتوان مهارت‌ها و دانش‌های روز را به افراد خصوصا سنین پایه آموزش داد. آنچیزی که در نمایندگی استعدادیابی بدست آورده می شود بهره گیری از متد های روز و بهینه است. به طوریکه می توان با استفاده از آن خصوصا در بخش تست هوش و استعداد یابی کودکان گام بلندی برداشت.

خدمات متنوع به مراکز آموزشی در قالب نمایندگی استعدادیابی کودکان

بر همین اساس دانالاین به عنوان یک مرجع آرائه آموزش‌ها و مهارت‌های پایه می‌تواند نقشی سازنده داشته و عضوی موثر در مسیر رشد و توسعه داشته باشد. در دانالاین سعی داریم علوم و مهارت‌های مهم در رده کودکان و نوجوانان را از طریق برگزاری دوره‌های آموزشی مربیان، ارائه ابزارهای مهم در زمینه تست هوش و استعدادیابی کودکان، ارائه محتوای کاربردی، برگزاری وبینارهای متنوع مشاوره‌ای و مدیریت را در اختیار فعالین بخش آموزش کودکان قرار دهیم.

علاوه بر اینکه دریافت نمایندگی آموزشی دانالاین دارای پیچیدگی نیست ، کارشناسان ما نیز آماده اند تا ابهامات شما را رفع نموده و بهترین خدمات لازم در این زمینه را در اسرع وقت در اختیار شما قرار دهند. در زیر می توانید اطلاعات بیشتری را کسب نموده و درخواست دریافت نمایندگی را ثبت نمایید.

با دانالاین به راحتی مرکز خود را مجهز به متدهای روز آموزشی کنید!

خدمات به انواع مراکز آموزشی

مراکز آموزشی بخش مهمی از جامعه مخاطبین دانالاین را تشکیل می دهند. تمامی مراکز آموزشی می توانند با کسب نمایندگی استعدادیابی و دوره های آموزشی دانالاین انواع خدمات را دریافت نمایند. اکثر مراکز به دنبال دریافت نمایندگی آموزشی کودکان و یا نمایندگی موسسات خلاقیت هستند . دانالاین می تواند به عنوان بخش مهمی از اکوسیستم آموزشی طیف وسیعی از خدمات را ارائه نماید.

دوره های جامع آموزش مدرسین و تربیت مربی | نمایندگی دوره های آموزشی

در یک برنامه منسجم و زمانبندی شده دوره های آموزش مدرسین و تربیت مربی توسط دانالاین به نمایندگان ارائه می شود. قطعا یکی از خواسته ها و تقاضاهای اکثر مراکز آموزشی که اقدام به دریافت نمایندگی موسسه آموزشی یا دریافت نمایندگی آموزشی می نمایند دریافت خدماتی در زمینه دریافت مهارت ها و دانش لازم است تا از طریق آن بتوانند دوره های مختلفی را برای نوآموزان خو برگزار نمایند.

دانالاین با ارائه طیف وسیع و متنوع خدمات و رشته های آموزشی می تواند این نیاز و تقاضا را در یک برنامه ریزی دقیق انجام داده و بعد از آن پشتیبانی آموزشی لازم را نیز در اختیار مرکز قرار دهد. این دوره ها به صورت آنلاین از طریق ثبت نام در کلاس های دلخواه در کمتر از دو هفته برگزار و در ادامه پشتیبانی لازم به آنها، جزوات و فایل مورد نیاز نیز در اختیارشان قرار خواهد گرفت.

محتوای متنوع آموزشی

امروز و در دوره جدید محتوا عنصر جدایی ناپذیر آموزش است. این بخش در گذشته نیز از اهمیت بالایی برخورد دار بوده و امروزه نیز با وجود روش های متنوع در تولید محتوای آموزشی نقش پر رنگ تری را ایفا نموده است. ما در دانالاین سعی داریم انواع محتوای به روز را در قالب ویدئو، پادکست، فایل های و مستندات PDF در اختیار مراکز تحت پوشش قرار دهیم. با اینکار آنها خواهند توانست در یک فرایند ساده تر آموزش های لازم و نحوه اجرای انواع تست های هوش و کارگاههای استعدادیابی را برگزار کنند.

وبینارهای مشاوره ای و دوره مدیریت

خدمات آموزشی اگر مبتنی بر جدید ترین متد ها و الگوهای آموزشی نباشد خروجی مد نظر را به همراه نخواهد داشت. با دریافت نمایندگی آموزشی , استعدادیابی می توانید امکان شرکت در وبینارها و کارگاههای آموزشی را داشته باشی. با اینکار از جدیدترین روش ها و مبانی علمی آموزشی مهم بهره مند گردیده و می تواندی از آن در جهت ارتقائ دانش خود و مرکز استفاده نمایید.

این وبینارها و کارگاه‌ها دارای موضوعات مختلفی در زمینه روانشناسی کودک، برنامه ریزی درسی، مدیریت بهینه مراکز آموزشی و موارد متعدد دیگری بوده که از طریق کارشناسان به نماینده جهت ثبت نام اطلاع داده خواهد شد. انجام و برگزاری آن‌ها نیز عموما به صورت آنلاین بوده اما در صورت وجود شرایط و هماهنگی‌های لازم امکان انجام حضوری آن نیز مهیا خواهد بود

ابزارهای کمک آموزشی

هر مرکز آموزشی برای پیشبرد برنامه های خود نیازمند ابزارهایی نیز هست تا بتواند خدمات آموزشی خود را به نوآموزان و مخاطبین ارائه دهد. این ابزارها می تواند برای نمایندگی آموزشی ، شامل کاربرگ های آموزشی و تعیین سطح و یا حتی نرم افزارهایی باشد که برای اجرای بسیاری از برنامه ها ضروری به نظر برسد.

این ابزارها تا طی دوره نمایندگی در اختیار مرکز خواهد بود و بخش پشتیبانی همواره جدید ترین نسخه آنها را در کنار جدیدترین خدمات موجود در این بخش در اختیار نمایندگی قرار خواهد داد.

پشتیبانی توسط کارشناسان

بسیاری از مراکز به دنبال اخذ نمایندگی آموزشی کودکان یا نمایندگی موسسه خلاقیت هستند تا علاوه بر دریافت تجهیزات و آموزش های لازم ، سایر اقدامات دیگر را طی مشاوره با پشتیبان بر طرف  تامین نمایند. برای اجرای هر برنامه ای که در ساختار و خدمات دانالاین تعریف شده می توانید روی کارشناسان دانالاین حساب ویژه ای باز نمایید.

از این رو پشتیبانان دانالاین همواره خدمات رسانی به نمایندگان بوده و تلاش می کنند تا در کمترین زمان و به بهترین نحو نیازها و اقدامات مورد درخواست شما را انجام دهند.

ارائه ابزارها و آموزش های نمایندگی استعدادیابی کودکان و نوجوانان در قالب نمایندگی آموزشی

انجام هر فرایندی نیازمند پیش زمینه‌ها و ابزارهای مخصوص به خود است. در کنار تامین ابزارها و برنامه‌های لازم برای اجرا، می‌بایست دانش لازم را برای استفاده از همین ابزارها داشت تا بهترین خروجی و نتیجه مطلوب حاصل گردد. نمایندگی استعدادیابی کودکان بخشی مهم و پرمخاطب از مجموعه خدمات دانالاین است.

با دریافت نمایندگی آموزشی دانالاین می توانید انواع راهکارهای مختلف در زمینه پرورش خلاقیت و استعدادیابی کودکان را همراه با ابزارها و آموزش های لازم برای اجرا به دست آورید. ما هرچه که در زمینه تست های هوش ، آزمون های استعداد یابی و مسائل از این دست باشد در اختیار شما قرار داده و پشتیبانی لازم را نیز در تمامی مراحل خواهیم داشت.

سوالات متداول دریافت نمایندگی خلاقیت کودکان دانالاین

سوالات متداول

نمایندگی آموزشی دانالاین خدمات نمایندگی آموزشی کودکان را در بر می گیرد؟

قطعا پاسخ به این پرسش مثبت است. بسیاری از دوره های آموزش مربیان و وبینارهای در نظر گرفته شده ویژه رده سنی کودکان آماده و جمع آموری شده است. بنابراین خدمات نمایندگی آموزشی کودکان و حتی موسسات خلاقیت را خواهید داشت.

آموزش ها و ابزارهای استعدادیابی و تست هوش کودکان چگونه در اختیار نمایندگی قرار می گیرد؟

پس از دریافت نمایندگی دانالاین شما می توانید بسته مورد نیاز خود را از فروشگاه تهیه نمایید. خدمات و ابزارها در حال حاضر تنها در اختیار نمایندگان دانالاین قرار می گیرد. برای دریافت نمایندگی آموزشی دانالاین نیز می توانید از طریق فرم درج شده در پایین صفحه اقدام نمایید.

آیا دانالاین برای کودکان کارنامه و گواهی نیز صادر می کند؟

بله ، پس از انجام تست ها و آزمون ها توسط نمایندگی ، نتایج بدست آمده در قالب کارنامه تحلیلی آماده و به صورت دیجیتالی و چاپی ارائه می گردد.

دریافت دوره ها و خدمات متنوع نمایندگی آموزشی

دارا بودن دانش و مهارت آموزشی آنهم همگام با متد ها و روش های نوین جهانی موضوعی است که لازمه مدیریت هر مرکز آموزشی است . طبیعتا مراجعه کنندگان و نوآموزان هموراه انتظار دریافت بهترین کیفیت و خروجی مطلوب می باشند.

در دانالاین دوره های متنوعی را برای مربیان و مدرسین در نظر گرفته ایم که به صورت مرتب و با درخواست نماینده آنها را برگزار می نماییم.

علاوه این در کنار آنها ، تیم آموزشی دانالاین همواره در حال به روز رسانی دوره های موجود و اضافه نمودن دوره های جدید بوده که خود به پویایی فرایند آموزش نمایندگی کمک می نماید.

  • روی آن ایتا یا تلگرام نصب شده باشد